INKASO Z ÚČTU
HOME | MAGAZÍNY
Možnost platit účty za užívání mobilního telefonu inkasem z účtu získává mezi
našimi zákazníky stále více příznivců. Abychom tento efektivní způsob
zpřístupnili co největšímu počtu klientů, nabízíme již od července 1997
možnost platby inkasem z účtu s peněžním limitem. Kromě podrobných informací o
této novince připomínáme i hlavní výhody inkasní platby.
Inkaso z účtu je moderní a efektivní metoda placení, při které nemusíte platit
své účty opakovaně bankovním převodem či poštovní poukázkou a přitom máte
jistotu, že své účty budete mít zaplaceny včas. Samozřejmě budete nadále
dostávat Vyúčtování za hovorné vašeho mobilního telefonu a získáte informaci o
celkové částce vyúčtované za dané zúčtovací období.
Účty, které budou placeny inkasem, budou opatřeny poznámkou „Neplaťte, placeno
inkasem"
Jak si zajistit INKASO z ÚČTU ?
Postačí, budete-li majitelem běžného účtu u banky v České republice. Svůj účet
zpřístupníte pro inkaso bez omezení nebo pro inkaso s limitem a požádáte banku o
Potvrzení o otevření účtu pro inkasní platbu ve prospěch účtu společnosti
EuroTel Praha. Potvrzení z banky a písemnou Žádost o zavedení platby inkasem (oba
formuláře najdete v příloze článku) zašlete poštou či faxem na Oddělení služeb
zákazníkům nebo předejte v kterékoliv značkové prodejně či autorizovanému
dealerovi společnosti EuroTel Praha.Vyúčtování za zúčtovací období, ve kterém
požádáte o zavedení inkasa, bude placeno inkasem, pokud žádost doručíte nejméně
sedm pracovních dní před koncem daného zúčtovacího období.Inkaso z účtu může
být zavedeno na dobu určitou nebo neurčitou. Minimální doba platby inkasem jsou 3
zúčtovací období.
Inkaso s limitem a inkaso bez omezení
Od zavedení inkasa s limitem na vašem čísle účtu zákazníka máte zaručeno, že z
vašeho účtu nebude stržena částka vyšší než je vámi určený peněžní limit.
Tento limit si stanovíte u společnosti EuroTel Praha. Váš bankovní účet musí být
zpřístupněn pro inkaso bez omezení nebo s inkasním limitem shodným nebo vyšším
než je vámi stanovený limit u společnosti EuroTel Praha. Pro službu INKASO s limitem
je minimální limit, který si můžete stanovit, částka Kč 2000,--.
Faktury, které budou vyúčtovány na vyšší částku, než je vámi stanovený limit,
budou opatřeny poznámkou „Inkasní limit překročen - účet neuhrazen!". V
takovém případě nebude vyúčtovaná částka z vašeho bankovního účtu stržena a
účet je nutné uhradit v plné výši bankovním převodem nebo složenkou.
Pokud se rozhodnete pro inkaso bez omezení, musí být váš bankovní účet otevřen
pro společnost EuroTel Praha bez omezení. Od zavedení služby INKASO Z ÚČTU na vašem
čísle účtu zákazníka budou všechny faktury za hovorné placeny formou inkasa bez
ohledu na výši celkové částky za dané zúčtovací období.
Stanovení výše limitu pro INKASO s limitemVýše inkasního limitu by měla být
odvozena od průměrné výše vašich celkových výdajů za mobilní telefony za
několik posledních zúčtovacích období. Pokud je například průměrná výše
vašeho účtu za mobilní telefony na daném zákaznickém účtu 4230 korun, inkasní
limit by měl být stanoven v rozmezí 5000 až 7000 korun.Máte-li již zavedenu službu
INKASO Z ÚČTU a nyní se rozhodnete stanovit inkasní limit, informujte nás, prosím,
písemně o výši vámi zvoleného limitu.
Změna inkasního limitu
Inkasní limit je možné zvýšit nebo snížit a to na základě vaší písemné
žádosti zaslané na Oddělení služeb zákazníkům. Znovu připomínáme, že
minimální výše inkasního limitu je Kč 2000,–.
Zrušení platby INKASEM z ÚČTU
Službu Inkaso z účtu lze zrušit písemnou žádostí (dopisem nebo faxem) zaslanou
Oddělení služeb zákazníkům nebo vyplněním formuláře „Žádost o změnu" v
kterékoli značkové prodejně nebo u autorizovaného dealera společnosti EuroTel Praha.
Důležité informace
* Platba účtu inkasem neomezuje vaše právo účet reklamovat, pokud budete mít
námitky k jeho výši.
* V případě, že na vašem bankovním účtu v okamžiku transakce nebude dostatečné
finanční krytí, nejste zbaveni povinnosti účet za služby
společnosti EuroTel Praha uhradit.
Jestliže jste nenašli uspokojivé vysvětlení ohledně možnosti placení formou INKASA
Z ÚČTU, obraťte se na pracovníky Oddělení služeb zákazníkům, kteří jsou vám k
dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin denně na našich telefonních číslech.
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.