JAK UŠETŘIT VÁŠ ČAS
HOME | MAGAZÍNY
Pokud potřebujete změnit program služeb (paušál), zapojit mezinárodní roaming,
změnit adresu, na kterou si přejete posílat fakturu, nebo provést jinou úpravu,
nepřehlédněte následující materiál. Představujeme vám nového pomocníka,
formulář Žádost o změnu.
Na základě vašich připomínek a námětů jsme zjistili, že dosavadní způsob, kdy
jste podobnou žádost vyplňovali spolu s pracovníkem prodejny, vám nevyhovuje. S
každou maličkostí utíkat do prodejny, to rozhodně nepotřebujete. Proto jsme s
pomocí zkušených zaměstnanců dali vaše nápady dohromady a vytvořili pro vás nový
srozumitelný formulář. Z druhé strany tohoto tiskopisu najdete velmi přehledný
návod, jak postupovat, když nějakou změnu potřebujete. Proto dříve, než se s
nějakým problémem obrátíte na naše Oddělení služeb zákazníkům, prostudujte si
pozorně obě strany formuláře.S uspokojením jistě přijmete informaci, že o řadu
změn stačí požádat pouze telefonicky, a to 24 hodin denně. U takových změn, kde
stále ještě potřebujeme váš podpis, nám postačí, když žádost nafaxujete nebo
pošlete poštou. I když osobní návštěva již není v řadě případů nezbytná,
několik změn, s nimiž je potřeba zajít do prodejního místa, zůstává. Přesto
věříme, že se nám touto novinkou podaří ušetřit nejen váš čas, ale i peníze.
Pokud jste ve formuláři změnu, kterou hodláte provést, nenašli, naši specialisté
jsou vám nepřetržitě k dispozici na telefonních číslech
Oddělení služeb zákazníkům*11 (z mobilního telefonu) nebo 02/6701 6701
0800 1 80011(zelená linka umožňující bezplatné
volání z pevné sítě)
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.