ODDĚLENÍ SLUŽEB ZÁKAZNÍKŮM
HOME | MAGAZÍNY
Počet telefonických dotazů, s nimiž se zákazníci společnosti EuroTel Praha
obracejí na Oddělení služeb zákazníkům roste tak, jak se rozrůstá spektrum
nabízených služeb i řady našich klientů. Rádi bychom vám dnes podrobněji
představili strukturu tohoto oddělení a jeho hlavní činnosti.
Call centrum je oddělení, se kterým jste velmi často v kontaktu.
Právě zde pracují operátoři, kteří odpovídají na všechny vaše telefonické
dotazy. Nejčastěji se na nás obracíte s žádostmi o popis funkcí a služeb
jednotlivých typů mobilních telefonů sítě Classic i GSM Global, používání
hlasové a faxové schránky, využití dalších volitelných služeb, jako jsou
textová, datová a faxová služba, blokování hovorů, informace o roamingových
partnerech, vysvětlení jednotlivých položek na fakturách za hovorné, informace o
pokrytí signálem, o nabízených programech služeb a podobně. V tomto oddělení
provádíme také vybrané změny po telefonu na základě vaší telefonické žádosti.
Samozřejmou podmínkou správného a rychlého vyřízení vašich požadavků je
řádná identifikace volajícího zákazníka. Pracovníci tohoto oddělení jsou vám
k dispozici 24 hodin denně.
Administrativa je místo, kde vyřizujeme došlou korespondenci, zejména
žádosti o písemné vyjádření k položkám uvedeným na faktuře, dotazy na
plánované pokrytí signálem a podobně. Faxové spojení na oddělení administrativy
je 02 / 6701 6733, pro písemné kontakty, prosím, používejte adresu Oddělení služeb
zákazníkům.V oddělení aktivací nových telefonních čísel zpracováváme vaše
písemné žádosti o změnu, například dočasné odpojení nebo znovuzapojení
telefonního čísla, změnu programu služeb, zapojení či odpojení volitelných
služeb, zapojení služby roaming, změnu adresy atd.
Kontrola plateb je oddělení, jehož hlavní činností je kontakt se
zákazníky, od kterých jsme z jakéhokoli důvodu neobdrželi platbu do data
splatnosti účtu. Dále se zde zpracovávají došlé doklady o platbě a provádí se
deaktivace telefonních čísel dočasně odpojených z důvodu včasného
neuhrazení účtu. Pracovníci tohoto oddělení jsou k dispozici v pracovních
dnech mezi 7:30 až 18 hodinou na telefonních číslech 02 / 6701 1731 nebo *22 (z
mobilního telefonu). Faxové spojení je 02 / 6701 1718.
V oddělení, které můžete navštívit osobně, vám poskytneme informace o
nabízených službách a můžete zde také požádat o provedení jakékoliv změny nebo
vznést námitku proti výši vašeho účtu. Na adrese EuroTel Praha, Sokolovská
855/225, Praha 9 - Vysočany můžete toto oddělení navštívit
v pracovní dny mezi 9 až 17 hodinou.
Dalšími částmi Oddělení služeb zákazníkům jsou útvary, které zajišťují
proškolení našich nových pracovníků, měření kvality sítě, zabezpečení
aktuálních informací pro hlasový informační systém Konverzant a evidenci a
archivaci všech dokumentů.
Abychom vám mohli i v budoucnu zajistit vysoce kvalitní služby, v průběhu
prvního čtvrtletí 1998 připravujeme otevření dalšího pracoviště Oddělení
služeb zákazníkům, které bude umístěno mimo Prahu ve městě Příbram.
Neváhejte se na nás obrátit, jsme vám k dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin
denně na telefonních číslech*11 (z mobilního telefonu) nebo 02
/ 6701 6701 volání těchto čísel je na území ČR zdarma nebo 0800 1
80011 (tzv. zelená linka umožňující bezplatné volání z pevné sítě
) EuroTel Praha, spol. s r. o.Oddělení služeb zákazníkům Pobřežní 3,
P.O. Box 11186 00 Praha 8
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.