VÍCE KVALITY NA VÍCE MÍSTECH
HOME | MAGAZÍNY
Zatelefonoval jsem jednomu z našich “nejstarších” zákazníků, panu
Pluhařovi a zeptal se ho, co je pro něj kvalita ve vztahu k mobilnímu telefonu.
Dovolal jsem se do Dánska a dostal jasnou odpověď:
• když si mohu zavolat tam, kde potřebuji
• když se mi hovor nerozpadne
• když je telefonování stále levnější
Tyto všechny požadavky na kvalitu jsou spojeny zejména se základní službou, kterou
je telefonování. O to, jak fungují telefony, se starají naši technici v terénu
i v zázemí a zejména Oddělení kvality sítě. Pokud se společnosti daří tyto
požadavky na kvalitu plnit, přestane je zákazník vnímat a chápe je jako
samozřejmost. A to je správné.
Na nás v prodeji je, abychom rozpoznali vaše další potřeby. Oddělení prodeje a
distribuce zajišťuje bezprostřední styk se zákazníkem. V tomto smyslu je
“první na ráně”. Jedná se především o to, abychom zákazníkům zajistili, že
servis, který dostávají na prodejních místech, bude vždy odpovídat jejich
očekávání. Tuto kvalitu osobního styku mohou zákazníci posoudit vždy, když vejdou
v jednání s některým z článků distribuční sítě EuroTelu. EuroTel
disponuje vlastní distribucí - značkovými prodejnami, přímým prodejem a smluvní
distribucí - dealery a obchodními partnery.
Ve vlastních značkových prodejnách vnímají naši zákazníci kvalitu nabízených
služeb zvláště citlivě. I když značkových prodejen je stále více, s tempem
růstu zákazníků se to nedá srovnat. Logickým důsledkem je, že do značkových
prodejen přichází stále více a více zájemců o koupi telefonu a řada
stávajících zákazníků, kteří sem přijdou pro nějakou službu. Služeb, které
nabízíme, je celá řada. Pro zjednodušení je můžeme rozdělit na:
• služby spojené s prodejem - poradenství
• služby spojené se servisem telefonu a příslušenství
• služby spojené přímo s telefonováním a doplňkovými službami
k telefonování
• služby spojené s objednávkou instalace do vozu
Dosahovat vysoké kvality ve všech těchto oblastech je velmi obtížné, zejména
roste-li počet obsluhovaných. Pro větší spokojenost zákazníků a vyšší kvalitu
obsluhy se v prodejnách zaměřujeme na maximální zjednodušování všech
operací.
Chceme zde poskytovat zejména ty služby, které jsou spojeny s nezbytnou přímou
účastí zákazníka. Postupy na změny stavu doplňkových služeb se snažíme
zjednodušit natolik, abyste napříště nemuseli chodit až do prodejny. Proto některé
doplňkové služby můžete zapojit na zavolání. (*11 z mobilního, nebo zelená
linka 0800180011 z pevného telefonu odkudkoli z ČR) nebo odesláním faxové
žádosti. Pokud nevíte, jak požádat o změnu, rádi vám v Oddělení služeb
zákazníkům poradí a v případě potřeby nafaxují potřebný formulář se
žádostí.
Dalším krokem jak zvýšit kvalitu a pohodlí obsluhy bylo zavedení vyvolávacích
systémů v nejvytíženějších prodejnách. Zákazníci si již nemusejí hlídat
pořadí, a mohou se věnovat jiné činosti. Náš konzultant je sám vyvolá. Přesto
věříme, že tento stav nebude trvat věčně a že se nám v brzké budoucnosti
podaří zefektivnit celý proces natolik, že budete obslouženi téměř bez čekání.
Aby se naši konzultatni chovali k zákazníkům skutečně profesionálně,
pořádáme pro ně trénink standardů kvality, chování a jednání. A aby skutečně
tyto normy dodržovali, vysíláme do prodejen kontrolní pracovníky, “falešné
zákazníky”, kteří jejich profesionalitu kontrolují. Na základě toho víme, kde je
naše slabé místo, a můžeme se na ně v dalším tréninku zaměřit.
Snažíme se rovněž o to, abyste kvalitu našich služeb pocítili již na první
pohled. Proto se zaměřujeme i na vzhledný interiér prodejen a oděv našich
zaměstnanců.
Naši konzultanti se proto oblékají jednotně a nosí jmenovky, abyste ihned rozpoznali,
na koho se obrátit.
Za značkové prodejny jejich koordinátor ing. Zdeněk Ponocný.
Potřebujete-li získat informace o prováděných změnách, kontaktujte Oddělení
služeb zákazníkům
*11 nebo 02/67016701
(pro bezplatné volání z mobilního telefonu na území ČR)
tzv. zelenou linku 0800 1 80011
(pro bezplatné volání z pevné sítě na území ČR)
(Pro volání mimo území ČR použijte +420-2-67016701. Pozor, toto volání je
účtováno).
PRO GSM TELEFON
ZAVEDENÍ SLUŽEB
• Pravidelný podrobný účet - zasílánív
• Blokování hovorů při roamingu
• Blokování hovorů v ČR
• Neuvedení v telefonním seznamu
ZAVEDENÍ NEBO ZRUŠENÍ SLUŽBY
• Signalizace příchozího hovoru
• Textová služba
• Nezobrazení čísla volanému
• Změna jména uživatele
• Znovunastavení standardního blokov. kódu pro záznamovou službu
• Faxová schránka
• Zasílání složenek, nebo příkazu k úhradě
PRO NMT TELEFON
ZAVEDENÍ SLUŽEB
• Pravidelný podrobný účet - zasílánív
• Blokování hovorů v ČR
• Neuvedení v telefonním seznamu
• Datová služba
ZAVEDENÍ NEBO ZRUŠENÍ SLUŽBY
• Signalizace příchozího hovoru
• Konferenční hovor
• Změna jména uživatele
• Znovunastavení standardního blokov. kódu pro záznamovou službu
• Faxová schránka
• Zasílání složenek, nebo příkazu k úhradě
Změna PROGRAMU SLUŽEB (měsíčního poplatku)
• SLUŽBA VÍKEND zapojení a vypojení
• DOČASNÁ DEAKTIVACE z důvodu prázdnin ( min. 7 dní), ztráty nebo krádeže
• REAKTIVACE - znovuzapojení po dočasné deaktivaci
• MIMOŘÁDNÉ ZASLÁNÍ PODROBNÉHO ÚČTU
• ZRUŠENÍ ZASÍLÁNÍ PRAVIDELNÉHO PODROBNÉHO ÚČTU
• ZAPOJENÍ ROAMINGU. Po úhradě 3 posledních účtů do data splatnosti bude služba
zapojena bez zálohy. Jinak bude zaslán zálohový list a služba bude zapojena po jeho
úhradě.
• ODDĚLENÍ ÚČTU na jednotlivé účty zákazníka (doporučujeme předchozí
informaci na čísle *11)
• SLOUČENÍ ÚČTU s jiným účtem zákazníka (doporučujeme předchozí
informaci na čísle *11)
• ZMĚNA FAKTURAČNÍ ADRESY - adresa pro zasílání účtů za hovorné
• ZMĚNA ADRESY SÍDLA (nedílnou součástí provedení změny je kopie
živnostenského listu nebo výpisu z obchodního rejstříku, u fyzických osob
kopie občanského průkazu)
• Změna DIČ, nebo doplnění DIČ - nedílnou součástí provedení změny je kopie
osvědčení o registraci plátce DPH
• JINÉ ZMĚNY - všechny změny, které lze provádět na telefonickou žádost (viz
oddíl 1.)
ABY BYLA VÁMI POŽADOVANÁ ZMĚNA PROVEDENA, POSTAČÍ KDYŽ:
1) zavoláte Oddělení služeb zákazníkům:
*11 ze sítí EuroTel z ČR zdarma
0800-1-80011 ze sítě SPT Telecom z ČR zdarma
2) budete oprávněni k provádění změn pro dané číslo mobilního telefonu
(celulární číslo)
3) sdělíte pracovníkům Odd. služeb zákazníkům požadované identifikační údaje
4) požadujete změnu, kterou lze provést po telefonu
faxem: 02/6701 6733
poštou: EuroTel Praha, spol. s r.o.
Oddělení služeb zákazníkům
Sokolovská 855/225
190 00 Praha 9, P.O.Box 49
Copyright © EuroTel Praha spol. s r.o.