mala REKLAMA NA INTERNETU
(Proužková reklama)

 

 

Úvod

Firmám a výdělečným institucím nabízíme možnost, zvýšení návštěvnosti jejich stránek, umístěním dynamické reklamy (obrázek s odkazem) na serveru Seznam (http://www.seznam.cz).

Jeho vysoká návštěvnost, dělá ze Seznamu výborne reklamní médium, k propagaci on-linových služeb, sw a hw produktů, či jako doplněk k jiným reklamním kampaním.

Rozdelení stránek do packů, má za cíl zasáhnout Vámi zvolenou skupinu potencionálních zákazníků. Každý náš zákazník navíc získává přístup k veškerým statistikám, které se týkají provozu našeho serveru, ale nejenom to. Přes specialní stránku přístupnou na heslo má přehled o tom, kdo a kdy klikl, právě na ten jeho reklamní odkaz. Tím má možnost, zjistit účinnost svého reklamního odkazu. Klikněte sem pro demoverzi přístupu ke statistikám.

Reklamní odkazy ve formě obrázků o rozměrech 468 x 60 bodů umisťované na vybraném okruhu stránek (to jest v některém z packů) jsou dynamické, což znamená, že se postupně střídají. Vyjímku tvoří pouze služba All pages, kde je odkaz neměnný. Počet takto se měnících odkazů je uveden u každého z packů a je samozřejmě možné objednat si několik míst v pořadí střídajících se odkazů za výhodnější cenu. Při objednávce na více měsíců se cena snižuje.

Aktuální ceny reklamy naleznete zde

 

Přehled nabízených reklamních packů 

  • All pages

    Jak už z názvu vyplývá, jedná se o skutečně komplexní oslovení všech uživatelů Seznamu, které je dáno i tím, že se jedná o reklamu statickou a tak je tento prostor vyhrazen skutečně jen pro Vaši reklamu. Na každé stránce v oblasti zápatí bude umístěna Vaše reklama formou atraktivního animovaného obrázku, či Vašeho loga o maximální velikosti 50 x 100 bodů. Tato reklama je určena pro všechny, kteří chtějí mít jistotu, že jejich výrobek či služba zásáhne celé spektrum uživatelů Seznamu. 

  • Kompas all pages

    Nejenom na serveru Seznam, ale také na serveru Kompas existuje reklamní prostor, který Vám umožní oslovit všechny jeho návštěvníky. Tentokrát formou reklamního animovaného obrázku s odkazem o velikosti 100 x 100 bodů, který je umístěn na každé stránce, v levé části pod menu. Nejnom, že tento reklamní prostor je pouze Váš, ale svým umístěním je nepřehlédnutelný. Tímto způsobem oslovíte skutečně každého kdo použije služeb vyhledávače KOMPAS.

  • Start pack (reklama na hlavní stránce)

    Reklama ve formě animovaneho obrázku je umístěna na hlavní stránce Seznamu a také na všech strankách zobrazených pokud uživatel Seznamu použije vyhledávání v Seznamu a hledané klíčové slovo nepatří do žádné skupiny třídy Fixed pack. U této služby se dynamicky střídají maximálně 4 reklamní odkazy. Tento způsob oslovení návštěvníků Seznamu je zejména vhodný při uvedení nových produktů na trh, zavedení nové firemní WWW prezentace do širokého povědomí, nebo při pořádání nejrůznějších výstav, veletrhů a dalších akcí včetně soutěží.

  • Kompas pack (reklama na stránkách vyhledávače KOMPAS)

    Reklama ve formě animovaneho obrázku je umístěna na hlavní stránce serveru KOMPAS a také na všech strankách zobrazených pokud uživatel Seznamu použije vyhledávání. U této služby se dynamicky střídá maximálně 5 reklamních odkazů. Tento způsob oslovení návštěvníků Seznamu je vhodný jak pro dlohodobou tak i krátkodobou inzerci. Vzhledem k formě služeb serveru KOMPAS (fulltextové vyhledávání) jsou jeho návštěvníky již pokročilejší, sofistikovaní uživatelé Internetu.

  • Commerce pack

    Reklama ve formě animovaného obrázku je umístěna na všechny sekce serveru Seznam, ze kterých vede odkaz z hlavní strany, pokud nejsou ve třídě Fixed pack. Inzerentům, kteří se rozhodnou využít této služby bude zajištěna dostatečná pozornost při propagaci svých výrobků a služeb určených hlavně pro komerční sféru. Jedná se například o prodejce počítačů a softwaru, automobilů, ale také bankovních a spořitelních ústavů, právních firem, či velkých podniků z oblasti strojírenství, chemie, stavebnictví a samozřejmě mnohých dalších. V tomto případě se na uvedených stránkách střídá šest odkazů.

  • Fixed pack

    Reklama v podobě klasického obrázku je umístěna na některou z níže uvedených sekcí a je statická, tedy nestřídá se s reklamnímy odkazy ostatních firem. V reklamním packu je i možnost definovat maximálně deset klíčových slov, které souvisejí s daným oborem. Pokud pak uživatel, který hledá v Seznamu, podle klíčového slova, zadá klíčové slovo shodné s tím, které definoval klient, zobrazí se při výsledku vyhledávání reklamní odkaz zákazníka. Podmínkou umístění reklamy v direct packu, je obědnávka minimálně na tři po sobě jdoucí měsíce. Fixed pack je určen zejména těm, kteří chtějí oslovit menší, zato však předem danou skupinu lidí, kteří se zajímají o danou problematiku. Jedná se tedy o vysoce účinný druh inzertního odkazu.

    Příklad: Firma XY provozuje leasing vozů Ford a umožňuje objednávky leasingu prostřednictvím Internetu. Objedná si reklamu v sekci "Auta a vše okolo" a jako klíčová slova si určí: ford, leasing, auto, akontace atd...

    Sekce, které jsou vhodné pro umístění reklamy ve třídě Fixed pack:

    - Cestovní kanceláře
    - Přepravní firmy
    - Hotely
    - Auta a vše okolo
    - Poskytovatelé Internetu
    - Strojírenství a stavebnictví
    - Realitní kanceláře
    - Reklama, propagace, marketing
    - Softwarové firmy
    - Počítačové a síťové firmy
    - Virtualní obchodní domy
    - Banky

    Seznam si vyhrazuje právo na odmítnutí něktrých zadaných klíčových slov v případě, že nesouvisí s tématem, či pokud je již používá uživatel jiného Fixed packu.

  • Standard pack

    Reklama prezentována klasickým odkazem na diskuzních fórech a všech ostatních stranách, které nejsou zahrnuty do ostatních packů. Inzerentům se v teto službě nabízí možnost oslovit poměrně širokou oblast klientů Seznamu za výhodných finančních podmínek. U této služby se střídá maximálně osum reklamních odkazů.

  • Promotion pack (soutěž)

    Potenciál Seznamu v reklamní oblasti se dá využívat mimo klasického uveřejnění reklamního linku i k pořádání nejrůznějších soutěží a anket, které vhodným způsobem upozorní na Vaše služby a mohou se stát také zajímavým zdrojem informací pro Váš marketing. Tato nabídka zahrnuje umístění reklamního odkazu soutěže do vybraného packu, spolupráce při navrhování soutěže či ankety, výrobu soutěžních, resp. anketních stránek a jejich umístění na serveru Seznam. Pokaždé když uživatel vyplní soutěžní otázky, je převeden na prezentaci inzerenta. Zároveň je mu automaticky zaslán email s oslovením a textem, který určí inzerent. Cena za tuto službu zahrnuje jednoduché zpracování výsledků, které jsou po skončení soutěže předány ve formátu tabulky MS Excel. Součástí dat jsou jména, příjemní a emailové adresy účastníků soutěže, pro jejich případné pozdější oslovení.

Vytvoření reklamního odkazu

Seznam se jako první firma v České Republice začala serióznějí zabývat proužkovou reklamou na WWW. Máme proto zkušenosti s výrobou reklamních (animovaných i neanimovaných) odkazů o velikosti 468x60 bodů.

V případě, že si objednáte reklamu, v některém z našich packů máte nárok na vytvoření odpovídajícího reklamního odkazu se slevou.

Jak si reklamu objednat

  • Reklamní prostor na serveru Seznam je možné objednat vždy od 1. nebo od 16. v každém měsíci.
  • Grafickou podobu odkazu může dodat klient sám, nebo může jeho výrobu zadat firmě Seznam, v každém případě musí být odkaz k dispozici nejméně pět dnů před vystavením.
  • V případě, že si zákazník nechá vyrobit reklamní odkaz od firmy Seznam, realizujeme tuto výrobu zdarma. Reklamní obrázek však zůstává majetkem Seznamu.
  • Reklamní odkaz může ukazovat pouze na funkční URL.
  • Firma Seznam si vyhrazuje právo na odmítnutí poskytnutí reklamního prostoru, pokud by měl sloužit k propagaci výrobků, které jsou v rozporu se zákonem nebo porušují obecně platná pravidla etiky.
  • Objednávku reklamy je možné zaslat e-mailem na adresu info@seznam.cz, předtím se však informujte na volné termíny pro uveřejnění Vaší reklamy ve vybraném packu a to buď na této emailové adrse, či telefonicky na čísle 0602 xxx xxx.

Viz kontakt

  • Faktura vydaná na základě objednávky má splatnost dne, ve kterém začala být Vaše reklama uveřejňována. U nových klientů však požadujeme, aby v den uveřejnění reklamy byla zaplacena záloha ve výši 50%.
  • Podáním objednávky akceptujete výše uvedené podmínky.

Poznámka: Snížení ceny při objednávce na více měsíců se nevztahuje na přiobjednávání dalších měsíců.

Návštěvnost WWW serveru Seznam

Nejsignafikantnějším rysem WWW serveru Seznam v českém Internetu je asi jeho vysoká návštěvnost. Seznam, největší rozcestník českého Internetu, si za krátkou dobu své existence vydobyl první místo co do návštěvnosti u nás. Své uživatele upozorňujeme na zajímavé novinky českého Internetu, veškeré informace jsou na serveru pravidelně aktualizovány, organizujeme soutěže a působíme v oblasti PR. Logo s odkazem na WWW server Seznam, obsahuje nezanedbatelný počet stránek českého Internetu, a naše prestižní ocenění Seznam-TOP, se objevuje na domovských stránkách populárních serverů u nás. Samotné měření návštěvnosti serveru je však samo o dosti zavádějící. Snažíme se proto odhadnout, kolik jednotlivců přistoupilo na WWW server v jeden den. V týdnu od 17.3.1997 - 23.3.1997 na náš server v jeden pracovní den přistoupilo 20 000 lidí. Návštěvnost serveru však znatelně roste a aktuální hodnoty budou dnes jistě vyšší. V případě zájmu Vám zašleme uživatelské jméno a heslo ke zpřístupnění statistik našeho serveru. V tomto směru nás kontaktujte na adrese ivo@seznam.cz.

 

 

Profil uživatele WWW serveru Seznam

Abychom mohli současným a potencionálním inzerentům nabídnout profesionální servis v oblasti reklamy na Internetu, provedli jsme na přelomu října a listopadu 1996 průzkum uživatelů našeho serveru, kterého se zůčastnilo 1105 respondentů. Zde jsou výsledky: Pokud máte zájem o podrobnější data kontaktujte nás.

 

 

                 Počet respondentů:   1105

                                 Průměrný věk:   26,13

            Pohlaví:
                                          muž:   1015    92%
                                         žena:    90      8%

            Měsíční příjem domácnosti:
                                      do 5000:    105    10%
                                     do 10000:    177    16%
                                     do 20000:    518    47%
                                     do 35000:    202    18%
                                     do 60000:    58      5%
                                    nad 60000:    45      4%

            Pozice:
                                      student:    403    36%
         majitel firmy, spolumajitel, ředitel:    179    16%
              ostatní s rozhodovací pravomocí:    135    12%
                      ostatní výdělečně činný:    388    35%

            Kde používá Internet nejčastěji:
                                      v práci:    604    55%
                                         doma:    176    16%
                                     ve škole:    285    26%
                                        jinde:    40      4%

            Kolik času u Internetu tráví týdně:
                                   do 3 hodin:    272    25%
                                   do 7 hodin:    340    31%
                                  do 10 hodin:    214    19%
                                 nad 10 hodin:    279    25%

            K čemu používá Internet:
          ke hledání informací pro svou práci:    543    49%
                                   pro zábavu:    219    20%
                                ke vzdělávání:    208    19%
                        jako pracovní nástroj:    135    12%

            Použitý prohlížeč:
                         MS Internet Explorer:    446    40%
                           Netscape Navigator:    622    56%
                                         jiný:    37      3%