PRESS CENTRUM

Přidat/aktualizovat adresu
Hlavní katalog

Inzerce zde
Kontakty
O nás
Reference
Napsali o nás
Tiskové zprávy

Neplatiči
Napište nám!
 

 
Zavolejte do klubu!
Pro všechny naše čtenáře jsme připravili novinku v podobě Klubu Modrých a WWW stránek. Společně s téměř 40 partnery získáte členstvím spoustu výhod a slev například při přiipojení na internet, koupi počítače apod. Informace zde...
Zaregistrujte se
Chcete mít přehled o novinkách na našich serverech? Čekáte na nové informace na našich stránkách? Stačí, když vyplníte formulář a pravidelně vám budeme zasílat vyžádané informace.
Mám zájem o ...
- zaslání aktuálního katalogu
- předplatné dalších vydání
Zavolejte nám!
Nevíte si rady, máte jakýkoliv dotaz? WWW STRÁNKY
jsou tu pro vás!
tel.: (02) 6126 2442
Ikona pro Vás!
Pokud vám naše stránky pomohly najít hledanou firmu či informaci, budeme velmi rádi když na nás upozorníte ...!
Počítačové Fórum ´99
Pod záštitou II. ročníku kampaně Březen - měsíc Internetu se uskuteční ve dnech 15. - 18.3. první ročník veletrhu informačních technologií na internetu Počítačové Fórum '99
APO
Jako člen Asociace poskytovatelů obsahu sítě internet (http://www.apo.cz) vás srdečně zveme na domovské stránky APO. Stanete se i vy členem APO?
Reklama
Nejen na našich webech WWW STRÁNKY, MODRÉ STRÁNKY a ČESKÝ AMAZON, ale i na zajímavých serverech interSEIF či Unie vydavatelů si u nás můžete objednat reklamu. Seznamte se v případě zájmu s aktualním ceníkem reklamy.


iDNES Český Amazon


Hledej :
  Tip: klíčová slova pište s diakritikou ...
Nové adresy ~ Aktuálně ~ Víte, že... ~ Články
 
 

Březen - měsíc Internetu
vstupuje do druhého ročníku

Kampaň Březen - měsíc Internetu, kterou vyhlašuje týdeník PROFIT s cílem přispět k rozšíření internetu u nás, by se měla ve svém druhém ročníku představit oproti minulosti v "novém kabátě".

Co se však bezpochyby nemění, je postavení a úloha hlavního iniciátora celé kampaně Jaroslava Wintera, redaktora PROFITU, který si především díky organizaci prvního ročníku kampaně Březen - měsíc Internetu zasloužil uznání a obdiv odborné veřejnosti. To dokládá i skutečnost, že byl pan Winter na posledním mezinárodním veletrhu informačních a komunikačních technologií INVEX - COMPUTER ´98 oceněn v kategorii publicistů se značným náskokem před pronásledovateli Osobností roku české informatiky.

Kampaň přinese prospěch nejen novým uživatelům internetu získáváním nových příležitostí pro vzdělávání, práci a zábavu, dodavatelům HW a SW zvýšením prodeje jejich produktů, poskytovatelům obsahu sítě internet zvýšením návštěvnosti serverů a tím zvýšení jejich reklamního potenciálu, vydavatelům odborných časopisů tím, že se rozšiřuje zájem o jejich webové stránky a tím pak i zájem o "papírová" vydání, ale i všem ostatním subjektům využívajícím internet jako distribuční kanál, nástroj ke komunikaci se zákazníky a spotřebiteli a jako prvek image, jenž pomůže zefektivnit investice směřované do oblasti reklamy a public relations. V neposlední řadě Březen - měsíc Internetu pomůže celé České republice, neboť rozvoj internetu je nezbytnou podmínkou jejího ekonomického rozvoje a konkurenční výhodou oproti ostatním zemím.

Osloví se tím jak potenciální uživatelé, tak i samotní poskytovatelé obsahu sítě internet.

Naše situace, pokud se týká počtu připojení k internetu na 1000 obyvatel, přitom zase není ve srovnání s ostatními zeměmi příliš dobrá. Zatímco k 30. 12. 1997 jsme byli na 19. místě, zaznamenal poslední průzkum RIPE, který se realizoval k 5. 9. 1998, pokles na 21. místo. Meziroční přírůstek, jenž činil 34,1 %, tak ani zdaleka nedosahuje úrovně jiných států. Varující a zároveň i mobilizující je, že k zemím, které se v žebříčku nacházejí před námi, již patří také Maďarsko, Slovinsko a Estonsko.

Pokud se týká počtu domén, které registruje Network Wizard, ani zde zatím nemůžeme být příliš spokojeni. Poslední červencové údaje hovoří o tom, že Česká republika měla 65 672 domén. Ale například v Maďarsku to již bylo 73 987, v Polsku 98 798 a v Rusku dokonce 130 422 domén.

Březen - měsíc Internetu se skládá z celé řady konkrétních projektů, které budou mít své sponzory, jimž bude pořadateli příslušné akce poskytnuto po dohodě s garantem logo kampaně a mediální podpora. Pro samotný týdeník PROFIT však kampaň znamená neziskovou aktivitu.

Jednou z prvních bylo vyhlášení 1. ročníku internetového počítačového veletrhu Počítačové Fórum ´99.

Iniciátoři kampaně chtějí jednak ukázat, že již nyní může být internet v mnoha ohledech užitečný, může přinášet i bezprostřední ekonomický efekt a není třeba mít z něho obavy, a také vysvětlit, že právě teď je nejvhodnější doba pro připojení se k němu a pro zahájení poznávání všech možností, které skýtá.

Informace poskytl Ing. Radek Polák
radek.polak@amic.infima.cz
http://www.brezen.cz

 

(c)1998 Agentura Modré stránky s.r.o.