Systém HP SAP StartKit využívá standardních funkcí modulů SAP R/3 v oblasti finančnictví a logistiky nastavených na předem navrženou organizační strukturu klienta. Tento návrh je založen na bohatých zkušenostech konzultantů FCC Folprecht, vyplývající z velkého počtu projektů implementace SAP R/3 ve společnostech podnikajících v rozličných oborech. Rozsah inicializačního nastavení systému je navržena tak, aby byla minimalizována práce v rámci implementace přímo u klienta, ale zároveň umožňovala v přesně stanoveném rozsahu dosažení maximálního pokrytí potřeb zákazníka.Toto představuje moment podstatného snížení nákladů a zkrácení doby implementace, která je předpokládána zhruba v rozsahu jednoho až tří měsíců. Jádro systému tvoří finanční moduly v podobě účetnictví, controlingu a správy majetku. S tímto jádrem souvisí nastavení logistických modulů, které pokrývají oblast zásobování, prodeje a distribuce. Systém je doplněn velmi přehlednou uživatelskou dokumentací, dokumentací funkcí a nastavení. Implementace a zkušební provoz je podložena uživatelským školením přímo u zákazníka.
Podstatnou částí systému jsou servery HP navržené optimálně s ohledem na řešené úlohy. Konfigurace HW může být doplněna o zařízení lokálních počítačových sítí, tiskárny, osobní počítače, zálohovací zařízení a další doplňky. Tato navržená konfigurace představuje vysoký standard a zaručuje optimální funkci instalovaného informačního systému a možnost dalšího rozšiřování HW konfigurace v případě potřeby
Takto navržený systém představuje velmi mocný nástroj v oblasti informatiky daného subjektu založený na nejvyšším standardu informačních technologií s velmi příznivou pořizovací cenou. Rozhodnutím o nasazení systému HP SAP StartKit získává daný subjekt prostředek pro zefektivnění vlastních finančních toků, přesnou kontrolu nákladů jednotlivých složek podniku a mnoho dalších informací, které tvoří základ kvalitního rozhodování.
Verze 4.0 systému R/3 přináší soubor nových funkcí, které zlepšují řízení celého řetězce tvorby hodnot od místa výroby až k místu prodeje a rovněž zkracují prodejní cyklus. Oproti minulé verzi došlo ke zdokonalení klíčových funkcí, zejména v logistice a personalistice, ale i ve financích. Tyto nové funkce poskytují nové metody, které rozšiřují prostor pro podnikání a poskytují nové nebo průkopnické metody spolupráce s obchodními partnery. Pomocí R/3 je možné vyvážit potřebu rychlosti a pohotovosti v logistickém řetězci s potřebou řízení nákladů a managementu rizika. Inovace budoucím uživatelům rozšíří prostor pro podnikání a napomáhá k vytváření dynamických obchodních postupů, což může mít značný vliv na:
- Nepřetržité řízení změn
- Vývoj výrobků
- Rozvoj služeb
- Obchodní aliance
- Globální logistické řetězce