winsock 1.1 ?

Juraj Panko panko at ccsun.tuke.sk
Thu Dec 2 22:50:26 CET 1993

			Dobry den networkers !

Prosim Vas, kde by sa dali zohnat winsock 1.1 ? na pub.vse.cz som nasiel
iba 1.0 , s ktorymi mi gopherbook odmieta chodit a vravi ze on chce jedine
1.1 ( alebo vyssie) ( asi ma rad dlhonohe ;-) no, co mne tiez nie je jedno
s kym chodim ;-)
	Asi je to trivialna otazka, ale akosi som sa v poslednom case
zahrabal do Solarisu 2.2 v ktorom je "vsetko inak" a tak som mal malo casu
na ziskavanie prehladu o poslednych novinkach v oblasti anonymous servrov
a na nahodnych servroch ktore som vyskusal podla zoznamu, co mi poslal
archie som  ako na potvoru natrafil len na 1.0 :-(

				Dakujem za pomoc.
Juraj Panko
Panko at ccsun.tuke.sk
Gespa at earn.cvut.cz