winsock 1.1 ?

Jiri Kvarda Ing. ICSC KVARDA at vc.cvut.cz
Fri Dec 3 08:00:44 CET 1993

>From: Juraj Panko <panko at ccsun.tuke.sk>
>
> 			Dobry den networkers !
>
> Prosim Vas, kde by sa dali zohnat winsock 1.1 ? na pub.vse.cz som nasiel
> iba 1.0 , s ktorymi mi gopherbook odmieta chodit a vravi ze on chce jedine
> 1.1 ( alebo vyssie) ( asi ma rad dlhonohe ;-) no, co mne tiez nie je jedno
> s kym chodim ;-)
> 	Asi je to trivialna otazka, ale akosi som sa v poslednom case
> zahrabal do Solarisu 2.2 v ktorom je "vsetko inak" a tak som mal malo casu
> na ziskavanie prehladu o poslednych novinkach v oblasti anonymous servrov
> [...]

Zalezi na tom, jaky TCP/IP stack pouzivate. U nekterych je potreba ziskat
novejsi verzi. Myslim ze konkretne u PC/TCP verze starsi nez 2.1 je to
nezbytne - jejich ftp servery maji adresy ftp.com a vax.ftp.com.

Osobne pouzivam packet driver a pres nej Trumpet Winsock, coz je DLL TCP/IP
stack. Je to zatim freeware a diky DLL zabira minimalne pameti z oblasti
DOS.
Gopherbook mi na nem chodi, ale myslim, ze je to jen aplikace na efekt.
Ovirajici se kniha, ale nejde zvetsit na celou obrazovku a silene pomaly.
Osobne pouzivam hgopher verze 2.3 - great. Napr. umi prohlizet CSO a spoustu
dalsich veci.

                                            Jiri Kvarda
                                           VC CVUT Praha
                                         kvarda at vc.cvut.cz