winsock 1.1 ?

Michal KRSEK KRSEK2 at hermes.zcu.cz
Fri Dec 3 09:46:39 CET 1993

No zkuste pres gopher na
 /USA/ohio/CWRU-Department of Biochemistry/ftp archive of this gopher/
winsock-qvtnet/winsock ....

Ta cesta neni takhle presne, je to jen voditko. Mela by tam byt v
souboru alphaxxx.zip zabaleny balik socketu v 1.1 .
Nebo zkuste ftp.ncsa.uiuc.edu v adresari pub/PC/winsock by mea byt
verze od NCSA.

Jinak perfektni terminalovy klient pro wokna je v 1. a jmenuje se
qvtnet !!

> Osobne pouzivam hgopher verze 2.3 - great. Napr. umi prohlizet CSO a spoustu
> dalsich veci.

 Hgopher je opravdu velka vec .... Skoda, ze mame uzavrenou domenu ...

                                Mike