Informace o Linuxu II

Dusan.Zaremba at vsb.cz Dusan.Zaremba at vsb.cz
Thu Dec 16 11:29:48 CET 1993

    Predem bych chtel vsem podekovat za Vase odpovedi na me prvni
dotazy a poprat Vam vsem stastne a vesele vanoce.
    Linux jsem v soucasne dobe nainstaloval a bojuji s ruznymi
nastavenimi. Jednou z nich je, ze nefunguje prikaz ps - process
status. Po jeho spusteni mi napise, ze musi existovat adresar /proc
(ten existuje) a dale abych doplnil radek do souboru /etc/fstab -
'/proc /proc proc defaults' . Ten sem doplnil a soubor vypada
nasledovne:

/dev/hda3   /root   ext2    defaults
/proc   /proc   proc    defaults

 Dale pise, ze po restartu systemu by mel tento prikaz fungovat
(nefunguje) . Dale nabizi :mount /proc /proc -t procps.c:/proc/uptime
a nasleduje ihned zprava No such file or directory

    Jsem Unixovsky (Linuxovsky) zacatecnik a nainstaloval jsem si jej
proto, abych pochopil Unix. Proto omluvte me mozna pro Vas jednoduche
dotazy.

                                            Petr Sobota

                                 Email adresa: dusan.zaremba at vsb.cz