CS/CZ a odhlasovani z konferenci (Re: mail z Bitnetu)

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Mon Nov 29 07:57:08 CET 1993

> From: Vladimir Vrabec <vrabec at cs.felk.cvut.cz>

>    Pokud tam jste jako xx at yyy.zzz.cs, tak se se systemovymi pracovniky poradte,
>    jakym zpusobem muzete poslat e-dopis prislusnemu "listserveru" s
>    prikazem "UNSUBSCRIBE konference" tak, aby byl "orazitkovan" Vasi
>    adresou xx at yyy.zzz.cs. Jde-li to, odhlaste se a znovu prihlaste jako
>    xx at yyy.zzz.cz. Nejde-li to, napiste e-dopis spravci konference s zadosti,
>    aby Vas odhlasil manualne a pak se prihlaste jako xx at yyy.zzz.cz.

Pokud potrebujete zaslat mail, jehoz adresa bude koncit .CS i kdyz postak
na vesem uzlu uz pouziva .CZ, zmente adresu prijemce tim zpusobem, ze
@ zmenite na % a za adresu dopisete .tocs at strix.vslib.cs (takze napriklad
pri odhlasovani na LISTSERV at CSEARN.BITNET poslete obvykly mail se
SIGNOFF konference
na adresu LISTSERV%CSEARN.BITNET.tocs at strix.vslib.cs).
Pocitac strix.vslib.cs zmeni v adrese odesilatele .CZ na .CS. Pak musite
doufat, ze to nejaky zlomyslny postak na dalsi ceste nezmeni zpatky na .CZ.

Pokud chcete konferenci i nadale sledovat, nezapomente se predem obvyklym
zpusobem prihlasit (s .CZ), aby vam nic neuteklo :-) .