Driver pro E-LAN 200

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Tue Apr 5 18:47:51 CEST 1994

Kolegove,
neprisel jste nahodou nekdo do styku s ethernetovym adapterem
e-lan 200 pro pc ? Na dodanych disketach jsou pouze ipx drivery
pro netware 3.10 a 2.15, tedy ponekud historicka zalezitost.
Pro jednoho kolegu bych potreboval paketovy driver nebo ODI driver.
Dotycnych adapteru ma 75 kusu a resi problem, zda je ma vyhodit
a koupit neco lepsiho. Dotycny adapter vypada jako pribuzny
od ne2000, ale bohuzel nikoliv zcela blizky pribuzny.

Dekuji za pripadne odpovedi.
                                  Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         Internet: bily at cs.felk.cvut.cz
Czech Technical University              BITNET:   tepbm at csearn.bitnet
Karlovo nam. 13                         phone: 42-2-249 155 10, ext. 7323
Praha 2, Czech Republic