PROZBA !!!

Ivo Panacek IVOP at n1.fastcom.cz
Wed Apr 20 11:48:39 CEST 1994

> From:           "Milan Pasty+ik, student, 31-VOI-EL-E" <MIL at va_k303.vabo.cz>
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> To:             net at cs.felk.cvut.cz
> Date sent:      Tue, 19 Apr 1994 12:26:19 UTC-1
> Subject:        PROZBA !!!

                  PROSBA

>     Mam problem........
>
> Na nasi skole vznikla nova ucebna vypocetni Techniky.Je tu
> nainstalova sit..vse je v poradku.Pri prihlaseni prikazem
> TNVT220 se provede vse tak,jak ma,ale pri prihlasovani (OPEN HP)
> nedela nic!.Napise TRAINING.....  a tim skonci.

                     Trying ...

> IP adresy jsou v poradku,karta je v poradku.Skousel jsem i OPEN

                                              Zkousel

> cislo.Ani FTP nechodi.Ftp normalne vezme,ale open jmeno zase
> TRAININK....aa neni s toho nic

  Trying              z

>                Prosim poradte..Kazda reda je dobra...Dekuji

                                       rada

>                                               mil at va_k303.mrkev.vabo

Omlouvam se vsem, ktere to nezajima, za nasledujici paznamku:
   Ale proboha lidi, ucte se uz konecne cesky. Chapu, kdyz clovek
   specha, uklepne se a necte to po sobe. Ale obcas se na to uz neda
   koukat !!!

A k problemu - nastaveni LAN Workplace je slozitejsi, obzvlaste nesmi
byt spatne soubor net.cfg, vcetne ruznych Frame apod. (Chodivy
priklad mohu poslat primo.) Dale musi byt spravne pripadne routery na
ceste a route musi byt i v serveru. Zkuste nejdrive ping, dokud ten
nebude chodit, nema smysl zkouset neco jineho. "Spravne" IP adresy
jsou prilis mlhavy pojem a kazdopadne nestaci jen ty. Taky se obcas
stane, ze IP adresa stanice je pouzita dvakrat a pak je to vubec
zajimave.

\        Ivo Panacek, ivop at fastcom.cz      \
  \      FastCom spol. s r.o.                \
    \    Olbrachtova 1, 14000 Praha 4          \
      \  Czech Republic                          \
        \       tel. 42-2-692 00 02                \
          \     fax. 42-2-612 11 319                 \
              Sitovi delnici celeho sveta, spojte se !