PROZBA !!!

Josef Kaderka kade at mrkev.vabo.cz
Wed Apr 20 14:13:14 CEST 1994

Vazeni pratele,
citim potrebu ba az povinnost reagovat na PROZBU, neb se jedna o studenta nasi
skoly. Uz jsem zazil leccos, ale toto byla opravdu sila. Je za tim mladi - tj.
minimalni zkusenost, navic z jineho prostredi (napr. BBS), kombinovana se
zbrklosti a hlavne drzosti. Opravdu nechapu, proc se dotycny neobratil na
osobu, ktera ma ucebnu na starosti a pustila jej tam ... Co se tyka znalosti
jazyka materskeho - jima mne tise hruza.

V prislusne vetvi site neni zatim zamerne zavedena podpora TCP/IP (na routeru),
jen IPX. Onen student ilegalne okopiroval nainstalovany balik LAN WorkPlace
z jine ucebny a pokousel se jej rozchodit.

	ma byt samozrejme TRYING ...

	Atd., atd.

						Josef Kaderka