UUDECODE ...

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Apr 28 09:40:01 CEST 1994

>Vazeni pratele,
>pokusil jsem se uudekodovat modfile, ktery mi prisel pomoci PMAILu
>rozdeleny na tri dily.
>Dekodovaci program UUDO na me vsak vybafl tuto zpravu a ja si nevim
>rady.

>Jiny modfile, ktery jsem pokusne stahnul se chova stejne.
>Nevite nahodou nekdo co s tim ?
>Predem dekuji a omlouvam se tem, ktere to vubec nezajima.
>
>                                            Tomas Markup
>                                    (xmarkup at cslab.felk.cvut.cz)

Ja bych v tech trech souborech zmenil odkaz na jmeno (v haederu pred
kodovanou casti) na LADYROSE.LHA nebo nejak tak. Pak by to melo jit.
Samozrejme neni mozne v DOSu ulozit soubor s jmenem 12.3 nebo 3.8.3 .
Je to asi vytvor nejakeho sileneho UNIXu nebo Macintoshe - jmeno se dvema
teckami. Pokud je ten soubor urcen pro PC (a podle pripony LHA si myslim ze
ano), tak ho zrejme nekdo vtipne prejmenoval tak, aby nesel na PC pouzit.

Jiri Kvarda
Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC
tel.: +42 2 3431 0369             Prague, Czech Republic