UUDECODE ...

Ivo Panacek IVOP at n1.fastcom.cz
Thu Apr 28 09:29:15 CEST 1994

> Vazeni pratele,
> pokusil jsem se uudekodovat modfile, ktery mi prisel pomoci PMAILu
> rozdeleny na tri dily.
> Dekodovaci program UUDO na me vsak vybafl tuto zpravu a ja si nevim
> rady.

Mozna je problem zpusoben prilis dlouhym jmenem souboru (na DOS).
Zkuste to  a) na UNIXu
     nebo  b) zmenit v tech souborech rucne jmeno na neco kratsiho
     nebo  c) vzit textovy editor
              dat ty soubory do jednoho ve spravnem poradi
              smazat zbytecne veci:
                UUsoubor zacina radkou s "begin", pak jsou radky
                s daty (obvykle zacinaji pismenem M) pak je asi
                jedna neuplna (=> nezacina M) pak "end"
                ostatni je mozno smazat
              no a na vysledek poslete nejaky uudecode (pokud nemate,
                zkuste si to dat rucne do posty misto jednoho z tech
                souboru a treba to udela PMAIL)

Snad to pomuze.

\        Ivo Panacek, ivop at fastcom.cz      \
  \      FastCom spol. s r.o.                \
    \    Olbrachtova 1, 14000 Praha 4          \
      \  Czech Republic                          \
        \       tel. 42-2-692 00 02                \
          \     fax. 42-2-612 11 319                 \
              Sitovi delnici celeho sveta, spojte se !