UUDECODE ...

Petr Jendele JENDELE at cslab.felk.cvut.cz
Thu Apr 28 09:07:34 CEST 1994

> Ja bych v tech trech souborech zmenil odkaz na jmeno (v haederu pred
> kodovanou casti) na LADYROSE.LHA nebo nejak tak. Pak by to melo jit.
> Samozrejme neni mozne v DOSu ulozit soubor s jmenem 12.3 nebo 3.8.3 .
> Je to asi vytvor nejakeho sileneho UNIXu nebo Macintoshe - jmeno se dvema
> teckami. Pokud je ten soubor urcen pro PC (a podle pripony LHA si myslim ze
> ano), tak ho zrejme nekdo vtipne prejmenoval tak, aby nesel na PC pouzit.

Uvedeny postup bych vyzkousel. Jen mi neni jasne, proc by soubor s
priponou LHA nemohl byt urceny pro unix. Ne ze bych osobne mel na
unixu lharc, ale rozhodne bych netvrdil, ze pro unix neexistuje.
Treba zipovatka kompatibilni s pkzip/pkunzip v.2.04 pro unix existuji
a ja osobne je pouzivam pomerne casto. Totez plati i pro arj, alespon
pokud vim (to na unixu neprovozuji).
    S pozdravem
                                                Petr jendele