UUDECODE ...

Tomas Markup XMARKUP at cslab.felk.cvut.cz
Wed Apr 27 19:33:11 CEST 1994

Vazeni pratele,
pokusil jsem se uudekodovat modfile, ktery mi prisel pomoci PMAILu
rozdeleny na tri dily.
Dekodovaci program UUDO na me vsak vybafl tuto zpravu a ja si nevim
rady.

>UUDO Report File:  UUDO started at Wed Apr 27 19:05:21 1994
>
>File "S1":  MOD.LADYROSE.LHA part 1 of 3.
>File "S2":  MOD.LADYROSE.LHA part 2 of 3.
>File "S3":  MOD.LADYROSE.LHA part 3 of 3.
>Decoding "S1" part 1 of 3.
>**WARNING** Invalid filename "mod.LadyRose.lha" changed to
>"mod_LadyRose.lha".
>  Begin of file "mod_LadyRose.lha".
>**ERROR** Error at line #23
>1 error(s) occured.  Files with errors are in "".

Jiny modfile, ktery jsem pokusne stahnul se chova stejne.
Nevite nahodou nekdo co s tim ?
Predem dekuji a omlouvam se tem, ktere to vubec nezajima.

                                            Tomas Markup
                                    (xmarkup at cslab.felk.cvut.cz)