pop3 daemon UNIX

vapo at uvt.utc.sk vapo at uvt.utc.sk
Fri Aug 5 14:32:00 CEST 1994

	Hi..

Pavel Formanek vo svojej poste pise:

> Nevi nahodou nekdo, kde se sezene pop3 daemon pro unix? Konkretne
> DEC ULTRIX, ale to asi nebude hrat roli. Dival jsem se na ruzne ftp
> servery, ale nasel jsem jenom pop2.
>

>			Pavel Formanek UT AV CR Praha Dolejskova 5
>				        tel 6605 3892
>				        E-mail pavel at bivoj.it.cas.cz

My mame jeden POP3D, ktory sme nepouzili, pretoze na nasom UNIX ESIX,
co je System V Release 4.0.3, nejde prelozit.  Ulozil som ho na anonymne
FTP  uvtnov.utc.sk  do adresara POP3D.  Server sa prevadzkuje od pondelka
7:00 do piatka 14:00.

              Vaclav Poppe            e-mail:  vapo at uvt.utc.sk
Organizacia:  UVT VSDS
              Moyzesova ul. 20           tel:  089 - 621 781,  kl. 128
              010 26 ZILINA              fax:  089 - 54384