Helper Applications pro netscape

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Wed Dec 7 14:02:17 CET 1994

>. . .  Definovat "helper applications" pro netscape pro Microsoft
>Windows se mi taky nedari. Predem dekuji za jakoukoliv radu.

Helper applications jsou aplikacni programy, ktere slouzi na zpracovani
(zobrazeni) tech mime typu, ktere samotny Netscape nezobrazuje. Pro dany
mime typ se definuje pripona souboru (podle ni se take urcuje mime typ napr
u souboru lokalne ctenych primo z disku) a nastavi se prislusny program,
kterym bude soubor zpracovavan. Muzete popsat presneji, kde je problem ?

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529