Helper Applications pro netscape

Jana Vasiljev Tesar Jana.Vasiljev at rc.tudelft.nl
Wed Dec 7 15:07:40 CET 1994

> Helper applications jsou aplikacni programy, ktere slouzi na zpracovani
> (zobrazeni) tech mime typu, ktere samotny Netscape nezobrazuje. Pro dany
> mime typ se definuje pripona souboru (podle ni se take urcuje mime typ napr
> u souboru lokalne ctenych primo z disku) a nastavi se prislusny program,
> kterym bude soubor zpracovavan. Muzete popsat presneji, kde je problem ?

Omlouvam se za to, ze jsem se nepresne vyjadrila. Muj problem je velmi
konktretni. "Applications" se mi pomoci menu (Options -> Preferencies)
nedari definovat proto, ze Netscape neukaze dialog box, kde bych mohla
aplikace mapovat k priponam jmen a ne proto, ze bych nevedela, co jsou.
Myslela jsem tedy, ze je to mozne definovat pomoci nejakeho "netscape.ini"
file, ale neznam syntax.

Srdecne zdravi

Mrs Jana Vasiljev Tesar
Delft University of Technology
Computing Center

P.O. Box 354                    Tel     : 31-15-785023
2600AJ Delft                    Fax     : 31-15-783787
The Netherlands                 Internet: jana.vasiljev at rc.tudelft.nl