Helper Applications pro netscape

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Wed Dec 7 15:43:18 CET 1994

>Omlouvam se za to, ze jsem se nepresne vyjadrila. Muj problem je velmi
>konktretni. "Applications" se mi pomoci menu (Options -> Preferencies)
>nedari definovat proto, ze Netscape neukaze dialog box, kde bych mohla
>aplikace mapovat k priponam jmen a ne proto, ze bych nevedela, co jsou.
>Myslela jsem tedy, ze je to mozne definovat pomoci nejakeho "netscape.ini"
>file, ale neznam syntax.

Tady je cast meho netscape.ini, ktera se k uvedenemu vztahuje:

[Viewers]
audio/basic=F:\UT\SOUND\WPLANY.EXE
video/mpeg=F:\WIN32S\MPEGPLAY\MPEGPLAY.EXE

Komentar asi neni potreba. Co udela Netscape misto zobrazeni prislusneho
dialog boxu ? Kterou verzi Netscape pouzivate ?

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529