Elm-otazky

Lubomir Lepen lepen at fhpv.umb.sk
Tue Dec 13 20:45:33 CET 1994

Zacinam pracovat v Internete a momentalne sa "podrobnejsie"
bavim s postou ELM. Bohuzial nikto z mojho blizkeho okolia
mi nevie odpovedat na tieto moje otazky: (pouzivam ELM 2.4 PL6)

1. Ak chcem mat istotu, ze adresat dostal a precital si moju
   spravu, vraj si mozem pri odosielani spravy predpisat, ze mi
   ma byt zaslane potvrdenie o jej prijati. Toto potvrdenie by
   mi malo byt poslane v okamziku, ked si adresat moju spravu
   skutocne precita, nie vtedy, ked sa objavi v jeho virtualnom
   snimaci. Ako to dosiahnem?
2. Pri posielani sprav, uz po ich napisani, mam moznosti :
   s)end, f)orget, !)shell , c)opy file, h)eaders.
   Zvolim h)eaders. Mohli by ste mi vysvetlit, naco su volby:
   B)cc ,  R)eply-to, A)ction ,P)riority , I)n-reply-to,
   Precede(n)ce ?
3. Pri zobrazeni sprav vo folderi su prve dve polia kombinaciou
   pismen. Prve pismeno moze byt ( N-new, O-old, E-expired,
   D-deleted) - to je jasne. Druhe pismeno moze byt (C-confidential,
   U-urgent, P-private, F-form letter, A- for messages that have
   an a_c_t_i_o_n associated for with them, M-for a M_I_M_E
   compliant message) , oznacuju trvaly stav.
   Co znamenaju pismena A a M?
   Ako dosiahnem, aby som poslal postu s tymto druhym pismenom
   (napr., ze je surna - urgent ) ?
   Ma to nieco spolocne s mojou 2. otazkou?
4. Ako sa robi automaticke podpisovanie?

         Ak mate niekto cas, mi to zodpovedat, budem velmi rad.
                            !!!DAKUJEM!!!