Proc

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Mon Feb 14 09:35:34 CET 1994

> Mohl by mi nekdo strucne vysvetlit proc mi dochazeji prispevky
> do konference v ruznem poradi nes byly odeslany od autoru
> Vzdycky kdyz si procitam maily musim hledat puvodni clanek na
> ktery se vlastne reaguje az nekde na konci seznamu

Taky se mi to stava, ale myslim, ze je to pochopitelne, i kdyz neprijemne.
Ja si to vysvetluji tim, ze ruzne prispevky prochazeji ruznymi postovnimi
uzly ruznou rychlosti a pak dojdou v prehozenem poradi. Nebo ze by to bylo tim,
ze ruzne zdroje maji ruzny cas a mailovy program nabizi postu podle casu
odeslani? Nebo necim uplne jinym? Take se rad necham poucit.
--
							Lubos Kaspar
							Ceska narodni banka