Internet

Jan Petrous hop at unibase.cz
Tue Feb 22 16:14:12 CET 1994

> Pro doplneni kolegy Matouska. INFIMA provozuje BBS s GATEWAY na
> INTERNET via UUCP. Na gateway je robot ARCHIVE. Help k nemu prilozim k
> teto zprave.
>
> Vzhledem k tomu ze jsme via mail dostupni pres INTERNET i pres FIDO,
> uvazujeme o spusteni GATEWAY FIDO/INTERNET. Pokud mate nekdo prehled o
> konvencich takovych GATEWAY systemu, byl bych vdecen za jakekoli
> informace. Nerad bych tvoril zase nejaky dalsi zpusob adresace GATEWAY.

Po I-netu beha nekolik baliku brany Fido <-> Internet (napr. ifmail nebo
rfmail), ve kterych jsou samozrejme nejake konvence zabudovane. Vim, ze
kluci ve Fidu zkouseli posilat postu z/do I-netu pres nejakou italskou
branu (standardni americka brana fidonet.org je zbytecne daleko) a ze posta
chodila tak kolem tri dnu. Mit tak ale branu v Cechach - to by bylo neco!

Sam se pokousim nektery z vyse jmenovanych baliku rozchodit pod SCO Unixem,
ale jelikoz to nemam ve sve pracovni naplni, tak mi to moc nejde - neni cas!

Jestlize ma nekdo nejake vetsi zkusenosti, tak bych byl za kazdou radu vdecen.

						Honza Petrous
						(hop at unibase.cz)
						(FIDO 2:421/41.11)

	TOTALNI KONEKTIVITE (brrr to je slovo ;->) ZDAR!