INN news

Petr Skoda skoda at pleione.asu.cas.cz
Tue Jan 4 18:28:48 CET 1994

On Tue, 28 Dec 1993, Petr Kolar wrote:

>   Pouzivame INN na Sunovi (news.vslib.cz). Informace na Petr.Kolar at vslib.cz.
> Az na mirne divne (pozdni) mazani clanku vypada, ze chodi.

Je INN jednodussi na spravu a instalaci nez c-news + nntp1.5.11 ?
Me osobne pripada ze 90% veci v C-news je pro UUCP a zbytecne to vse
komplikuje, pokud chci na Internetu pouzit NNTP. To asi hodne lidi od
instalace news odradi. Ale zase cist vse dalkove pres modem je horor.
Mohli by jste napsat par zkusenosti a rad, jak nainstalovat co nejjednodussi
NEWS server treba pro malou organizaci (ustav) aby se dalo i postovat pomoci
IHAVE (primy posting je vetsinou zakazany pro lidi z cizich domen) a pripadne
zkusenosti z newsreadery ?  Ja jsem pracne zkusil NN, ale navzdory chvale
je to znacne nelogicke k ovladani. Jsem v oblasti NEWS novacek a po
nekolika bezesnych nocich u Suna mam chut se na cele NEWS vykaslat, protoze
se ani neda zapamatovat, kam se ukladaji ruzne statisticke hlasky, kde
jsou demoni pro cron, jak se maji spoustet. ATD... :-(((
{ i kdyz se mi
podarilo uspesne poslat dotaz do comp.sys.sun.hardware a dostat odpovedi,
ale uz jsem zase zapomnel jak to zopakovat, co kdy volat, jake
soubory vymazat ...}

Verim, ze system psany pro internet s vlastnim NNTP
musi byt mnohem
konzistentnejsi a snazsi na spravu (to se aspon o INN tvrdi). Je to
pravda ?

Diky za ochotu (jiste to bude zajimat i vice lidi -- nebo je instalace
NEWS tak snadna, ze nema cenu o tom mluvit ??)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (02)   724525             *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda at sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            aststel at csearn.bitnet     *