INN news

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Mon Jan 10 18:32:34 CET 1994

> a pripadne
> zkusenosti z newsreadery ?  Ja jsem pracne zkusil NN, ale navzdory chvale
> je to znacne nelogicke k ovladani. Jsem v oblasti NEWS novacek a po
> nekolika bezesnych nocich u Suna mam chut se na cele NEWS vykaslat, protoze
> se ani neda zapamatovat, kam se ukladaji ruzne statisticke hlasky, kde
> jsou demoni pro cron, jak se maji spoustet. ATD... :-(((

Na SUNech jsem nainstaloval xrn (pod X11R5, chodi i pod OpenWindows 2).
Neni to X-ova obalka nad rn, je to nove napsany program. Nainstaloval se
bez odporu. Nekolik bezesnych noci by mi moje lenost instalaci ani stravit
nedovolila ;-).

V cizine jsem utrpel rn a prezil jsem to. Da se s tim delat. Neinstaloval
jsem to.

Pod VMS uzivame news, ktere jsou dosti podobne VMS mail a asi tak pritulne.

S Trumpetem na PC moc nepracuji, nemohu slouzit.

Jako NNTP server pouzivame experimentalni server pro Novell 3.11 Michala
Melouna, takze zkusenostmi take neoplyvam. Ucastnil jsem se instalace
ANU-NEWS pod VMS. Jakmile se podarilo programy prelozit pod tehdy uzivanou
verzi VMS, vec sla celkem dobre. Server je vsak dost pomaly a narocny
na prostredky.