Pomoooooc!

Honza Kostal jenik at feld.cvut.cz
Fri Jun 3 17:45:32 CEST 1994

Dobry den, nevim, jestli jsem sam, komu se to prihodilo, nebo je nas vic,
ale stalo se to uz po druhe, a je to dost znervoznujici. Jde o to, ze mi
uz po druhe dorazily dve zpravy v poctu zhruba nekolika set kopii. Kdyz
se to stalo poprve, tak jsem to jeste nejak presel, ale po druhe uz je to
moc. Zda se, ze to nejak souvisi z touto konferenci, pripadne s
konfiguraci listserveru na cs.felk...., nebo treba i s necim uplne jinym.
Prvni ze dvou zprav pochazi od pana Sterby z VSE a vypada takto: