Pomoooooc!

Martin Bily BILY at cslab.felk.cvut.cz
Fri Jun 3 18:27:59 CEST 1994

>Dobry den, nevim, jestli jsem sam, komu se to prihodilo, nebo je nas vic,
>ale stalo se to uz po druhe, a je to dost znervoznujici. Jde o to, ze mi
>uz po druhe dorazily dve zpravy v poctu zhruba nekolika set kopii. Kdyz
>se to stalo poprve, tak jsem to jeste nejak presel, ale po druhe uz je to
>moc. Zda se, ze to nejak souvisi z touto konferenci, pripadne s
>konfiguraci listserveru na cs.felk...., nebo treba i s necim uplne jinym.
>Prvni ze dvou zprav pochazi od pana Sterby z VSE a vypada takto:

[...]

>Apparently-To: <xxxxx at yyy.zz>
>^^^^^^^^^^^^^^^^^ Takovahle radka se tu opakuje 244 (pokud jsem to dobre
>spocital), a na miste xxx at .. jsou postupne uvedeny realne adresy, zrejme
>to budou vsichni prihlaseni do Net.

Ano, byli to vsichni ucastnici konference. Zatim mi neni jasne,
proc se tak stalo. V kazdem pripade tento dopis odesel z naseho
listserveru jen jednou, i kdyz s tou silenou hlavickou. Na pocitaci
cs.felk.cvut.cz i na pocitaci jinem (kontrolnim) jsem tu zpravu
prijal jen v jedinem exemplari.
Budu patrat po pricine.

                       S pozdravem
                           Martin Bily