NET$DOS.SYS

Ales Horak ALES at tunw.upol.cz
Tue Jun 7 14:53:21 CEST 1994

> Ten soubor se ale chova jako virtualni disk do doby spusteni ipx/netx.
> Ale v te dobe asi nemam pravo zapsat do \LOGIN ?

Takove pravo nemate ani po natazeni ipx(odi)/netx - pokud nejste
supervisor nebo jemu podobny :), ale pokud jsem dobre rozumel
puvodnimu dotazu, tak se jednalo o zavirovani jednoho konkretniho
spustitelneho souboru, zapakovaneho v hotovem "bootovacim" souboru
(tedy napr. command.com v net$dos.sys) a takove zavirovani podle mne
dost dobre neni mozne.

                                          Ales Horak
                            Palacky University Computer Centre
                            Olomouc, Czech (Made:)