pathworks a pktdrw na ndis

Vladimir Horak vhor at cuni.cz
Fri Jun 10 13:43:04 CEST 1994

According to Pavel Formanek:
> Delsi dobu provozuji na siti Pathworks DEC (protokol DECNET)
> a soucasne pakety TCPIP. Vse jde pres NDIS driver.
> Ted v souvislosti s novym serverem se prechazi na TCPIP protokol
> (vse zase Pathworks DEC) a to je zdroj problemu. Packet driver
> do NDIS jde normalne nainstalovat a vse funguje normalne do
> doby, kdy se soucasne pouzije sitovy disk a program, ktery
> pouziva packet driver! Potom se vsechno kousne a to natvrdo -
> nepomuze Ctrl-Alt-Del.

Mel jsem tytez problemy a nepodarilo se mi je prekonat. Vzdal jsem to
pote, co jsem v jednom manualu firmy FTP nasel informaci o tom, ze s
Pathworks to vyresit nejde.

> Nenajde se nekdo, kdo by znal reseni? (nepouzivat sitove disky
> behem prace s nekterymi programy nepovazuji za reseni)

Dalsi "reseni":
- nepouzivat paketovy driver a aplikace pro nej, ale TCPIP aplikace
pro winsockety - Pathworks verze 5 maji winsock.dll

V soucasnosti mam na PC misto Pathworks Windows for Workgroups 3.11 s
podporou TCP/IP. Protoze jsou WFW take zalozene na Microsoft Lan Manageru,
domluvi se to s Pathworks servrem (Ultrix) a mohu tisknout na tiskarnach
pripojenych k unixu a montovat si k PC unixove adresare. I kdyz bohuzel s
posledni betaverzi TCP/IP pro WFW (32-bitova) mi prestala chodit emulace
Xterminalu (DWDOS) z Pathworks, takze idealni to taky neni.
Zdravim
--
                    Vladimir Horak
                    Charles University Computer Centre