Novell pro obyc.drate

vapo at uvt.utc.sk vapo at uvt.utc.sk
Mon Jun 13 13:49:00 CEST 1994

Hi all,

Petr Rehor vo svojej poste pise:

> V standartni dodavce NW 3.11 neni funkcni IP tunel. Funkcni se da
> ziskat z NetWire, CD-ROM Novell Support Encyklopedia nebo z

S tymto tvrdenim nemozem suhlasit.  IP TUNNEL sme instalovali na
5 ethernet segmentoch z originalnych diskiet dodanych v standardnom
baliku a ziadnu chybu sme nezisitli.  Z aktualizovanych programov
pouzivame len najnovsiu verziu ODI driverov, inac sme nic nemenili.
Tiez sme nainstalovali IP TUNNEL z LAN WorkPlace for DOS na remote
workstation a vsetko O.K.
Ake chyby Vam to vlastne robi?

              Vaclav Poppe            e-mail:  vapo at uvt.utc.sk
Organizacia:  UVT VSDS
              Moyzesova ul. 20           tel:  089 - 621 781,  kl. 128
              010 26 ZILINA              fax:  089 - 54384