Novell pro obyc.drate

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Jun 16 15:36:13 CEST 1994

>Asi jsem trochu prehnal, tvrzeni, ze IPTUNNEL neni funkcni. Je v nem
>toliko jedna "drobna" chyba, ktera abenduje server pri fragmentaci
>IP paketu. Prikladam original popis od Novellu pro novou verzi.

Takhle je to v NetWare 3.11 skoro se vsim. Print server ma take jenom malou
chybu: netiskne velke graficke nebo PostScript soubory (vytiskne smeti).
Kdo ma spojeni na Internet a napad prohledavat ftp.novell.com, tak si vse
dodela (i kdyz jsou patche uz listopadu 91 a on koupil novy NetWare v roce
93). Kdo ne, zaplati za upgrade na 3.12 (ktery neni v podstate nic jineho
nez 3.11 + patche) stejnou cenu jako za novy 3.11.
Dekuji, nechci. (NetWare)

Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC
tel.: +42 2 2431 0369             Prague, Czech Republic