Novell pro obyc.drate

Petr Rehor REHO at decros.cz
Fri Jun 17 08:47:52 CEST 1994

> Date sent:      Thu, 16 Jun 1994 14:36:13 +0100
> To:             net at cs.felk.cvut.cz
> From:           kvarda at vc.cvut.cz (Jiri Kvarda)
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Re: Novell pro obyc.drate

> Takhle je to v NetWare 3.11 skoro se vsim. Print server ma take jenom malou
> chybu: netiskne velke graficke nebo PostScript soubory (vytiskne smeti).

Ja souhlasim s tim, ze pocet chyb v NetWoru je znacne vysoky.
Nemyslim si ale, ze chyby v SW je vysada produktu od Novella. A
Novellove maji vybudovano nekolik kanalu na distribuci techto oprav.

> Kdo ma spojeni na Internet a napad prohledavat ftp.novell.com, tak si vse
> dodela (i kdyz jsou patche uz listopadu 91 a on koupil novy NetWare v roce

Spojeni na Internet neni jedinym zdrojem oprav. Novell se snazi tyto
opravy a informace dorucit prestrednictvim distribucni site i primym
stykem se zakazniky. Pokud jste si v roce 93 koupili NW u slusneho
(nejlepe autorizovaneho) prodejce, meli by jste s nim dostat i
vsechny opravy (autorizovany prodejce je ma k dispozici).

Novell navic k nove koupenym NW 4 automaticky posila CD NetWork
Support Encyklopedia (NSE se da objedna a pak vam chodi cca. 12 CD
rocne) a posila update na CD (asi pred mesicem probehla dalsi vlna).

> 93). Kdo ne, zaplati za upgrade na 3.12 (ktery neni v podstate nic jineho
> nez 3.11 + patche) stejnou cenu jako za novy 3.11.

Upgrade na 3.12 neobsahuje jenom opravy, ale i par novych veci (napr.
Btrieve 6, podporu CD-ROM, Basic MHS, novou generaci sitovych a
diskovych driveru apod.).

> Dekuji, nechci. (NetWare)

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)

DECROS Ltd.                                     Tel/Fax: +42-38-33380
Skuherskeho 14                                      Tel: +42-38-34636
370 01 Ceske Budejovice                             Tel: +42-38-26690
Czech Republic                                      Fax: +42-38-27872