poplatky za shareware

Jirka Borik borik at scylla1.zcu.cz
Fri Jun 17 11:46:11 CEST 1994

Zdravim vsechny,

asi sem tento prispevek tak docela nepatri, ale nevim o nejake vhodnejsi
konferenci.

Modelovy priklad: Mam nejake pekne, funkcni, uzitecne atd. shareware. Chci
ho pouzivat pro komercni ucely a legalne - mozna jsem blazen :-) . Tedy
zaplatim registracni poplatek autorovi. Treba si vymenim na svuj turisticky
pridel 50$ a poslu mu to v obalce.

Jenze kdyz je tech poplatku vic, tak bych je rad odecetl jako vydaje firmy.
A na to zase potrebuji nejaky papir (treba fakturu), krome jineho take
proto, ze banka bez nejakeho dokladu prevod z firemniho korunoveho uctu do
zahranici neudela. Pripada mi ale nerealne, aby mi nekdo za morem posilal
fakturu na 10-50$.

Mate nekdo nejake prakticke zkusenosti s platbou registracnich poplatku za
SW do zahranici ? Nekteri autori preferuji platbu kreditni kartou - jak to
vlastne funguje na dalku ?

diky vsem za odpoved
			J.B.