WinPmail pop3 gateway

Petr Hruby hruby at mzcr.cz
Mon Jun 27 10:46:26 CEST 1994

>  chtel bych se zeptat na vase zkusenosti s instalovani subj.
>  V elektronickem manualu prilozenem k winpmail 1.11 jsem se docelt,
>  ze ma v sobe winpmail zaintegrovanu komunikaci pres pop3 server.
>  K instalaci je tam napsano, ze se ma spustit pconfig a vybrat
>  define Clarkson interface, ale ja to nejak nemohu najit. Kdyz
>  spustim pconfig, tak mohu zvolit DOS nebo WIN konfiguraci. Kdyz zvolim
>  WIN, tak se objevi 1) Standalone configuration
>                     2) Netware NHS/ .......
>                     3) Manage user define gateway
>
>  Takze kdo vi, kde delam chybu. Neni potreba jeste neco krome zakladniho
> [...]
PCONFIG neni nutne pouzivat. Staci si nakopirovat pouze soubory
winpmail.* do zvoleneho adresare a mit nainstalovane
Windows Sockets. Po spusteni winpmailu se Vam v nabidce File objevi
nekolik novych polozek souvisejicich s komunikaci POP3/SMTP.

P.H.

--
Ministerstvo zdravotnictvi CR               Petr Hruby
Palackeho nam. 4                            e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz