WinPmail pop3 gateway

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Mon Jun 27 07:13:31 CEST 1994

Dobry den,

> Hi there,
>

>  chtel bych se zeptat na vase zkusenosti s instalovani subj.
>  V elektronickem manualu prilozenem k winpmail 1.11 jsem se docelt,
>  ze ma v sobe winpmail zaintegrovanu komunikaci pres pop3 server.
>  K instalaci je tam napsano, ze se ma spustit pconfig a vybrat
>  define Clarkson interface, ale ja to nejak nemohu najit. Kdyz

timto jsem se snazil prokousat dva dny. Potom jsem zjistil ze nepotrebuji
spoustet zadny PCONFIG, ale musim jit primo do winpmailu -> file ->
Network Configuration. Tam to pokonfiguruju a to asi uplne staci.

>  spustim pconfig, tak mohu zvolit DOS nebo WIN konfiguraci. Kdyz zvolim
>  WIN, tak se objevi 1) Standalone configuration
>                     2) Netware NHS/ .......
>                     3) Manage user define gateway
>
>  Takze kdo vi, kde delam chybu. Neni potreba jeste neco krome zakladniho
>  baliku ???

Ja tady teda mam SCO Unix + PC stanice (DOS, Windows, PCTCP od ftp-software),
tam je skoro vsechno, jedine, co mi schazi je POP3 demon, ktery mosi bezet
na Unixu.

>                               S pozdravem Oldrich Cuda

> Oldrich Cuda                           Tel/Fax: +42-2-5813600
> Gabinova 832                           Fidonet: 2:420/100.207
> Praha 5
> 152 00                              cuda at dolni.ms.mff.cuni.cz

Sincerely,
Martin Krejci

* MARTIN KREJCI  .   .   .   .   .  OKRESNI URAD CESKY KRUMLOV  *
* e-mail: mkre at oku-ck.cz   .   .   .   .   .   .   .   .   .    *
* Phone:  +42-337-3577   .   .   .   .   .  Plesivec 268 .   .  *
* .   .   +42-337-2011 .   .   .    381 01  Cesky Krumlov  .    *
* Fax:  . +42-337-2767   .   .   .   .   .  Czech Republic   .  *