Soukrome napojeni do Inetu?! (#2)

Tomas.Najman at vsb.cz Tomas.Najman at vsb.cz
Fri Mar 25 11:07:08 CET 1994

Zdravim vsechny po druhe,

vzhledem k tomu, ze jsem nedostal zadnou informaci ani od Conetu,
Infimy ani odjinud posilam tento dopis jeste jednou, protoze je to pro
me velmi dulezite...

--------------------------------------
mam za ukol zjistit pro jednu soukromou firmu v Ostrave a ve Frydku-
Mistku moznosti jejich napojeni na Internet.
Pokud mi nekdo muzete podat blizsi informace (ceny, zpusoby napojeni,
doba zrizeni, kdo to udela a za kolik, jake je treba povoleni a
od koho...) budu vam velice vdecny.

Mozna budou tyto informace zajimat i mnohe z vas.

Nedavno jsem cetl, ze fy INFIMA ma Internet. Jak jste to vyrizovali?

Taky by me zajimalo jake jsou moznosti napojeni na Internet v Moskve
a v Kijeve.

Mockrat dekuji za jakekoliv info.
------------------------
-tom-

      | B.B.A. Tomas Najman      ///      tomas.najman at vsb.cz |
      | Institute of Technology, Ostrava, College of Business |
      | Major: Systems Engineering & Computer Science         |
      | Track: Information technology                         |
      | Year : 5th                             Czech Republic |
      | home : Vystavni 408,  73931 Repiste,   Czech Republic |