Soukrome napojeni do Inetu?! (#2)

Ales Cepek CEPEK at aci.cvut.cz
Fri Mar 25 11:45:36 CET 1994

On Fri, 25 Mar 1994 11:07:08 <Tomas.Najman at vsb.cz> said:

>Zdravim vsechny po druhe,
>
>vzhledem k tomu, ze jsem nedostal zadnou informaci ani od Conetu,
>Infimy ani odjinud posilam tento dopis jeste jednou, protoze je to pro
>me velmi dulezite...
>
>--------------------------------------
>mam za ukol zjistit pro jednu soukromou firmu v Ostrave a ve Frydku-
>Mistku moznosti jejich napojeni na Internet.
>Pokud mi nekdo muzete podat blizsi informace (ceny, zpusoby napojeni,
>doba zrizeni, kdo to udela a za kolik, jake je treba povoleni a
>od koho...) budu vam velice vdecny.

Problem je patrne v tom, ze se snazite ziskat informace o Conetu v Cesnetu.
Soukrome firmy mohou na komercni bazi vyuzivat i Cesnet. Podrobnejsi
informace Vam poda napr. Ing. Stanislav Sima (VC CVUT, Zikova 4, Praha 6,
tel. 02 332 2984 --- snad se na mne nebude zlobit, ze mu takto
delam "reklamu"). Zajem o zapojeni komercnich organizaci  do Cesnetu
byl mimo jine vseobecne potvrzen i na seminari CVUT NET 94.

                                                 Ales Cepek
                                                 FSv CVUT Praha

                                                 cepek at aci.cvut.cz