prispevky do NET z VSE

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Tue May 3 13:17:45 CEST 1994

Vazeni pratele,

dovolte mi vlozit touto cestou do nasi konference 2 prispevky z VSE.
Vcera jsem jen tak nahodou prohlizel lokalni diskuzni skupinu
"viamail.cz.net" na gopherskem serveru "pub.vse.cz" a nasel jsem je tam.
Jiz delsi dobu vime, ze tato diskuzni skupina rozsiruje lokalni prispevky
pouze v sobe same a neposila je do NET. O teto skutecnosti zrejme
uzivatele z VSE nevedi a ziji v mylne nadeji, ze jejich prispevky se
siri do cele e-konference NET. Na tuto situaci jsem pred casem upozornil
osobne pana Vopicku, ale jak je videt, tento problem ho nezajima nebo
na jeho vyreseni nemel doposud cas. Proto doporucuji tem na VSE, kteri
sleduji NET prostrednictvim "viamail.cz.net", aby prispevky do NET zasilali
primo na adresu NET at CS.FELK.CVUT.CZ a nikoliv lokalne. To, ze nejsou
registrovani jako ucastnici NET, nehraje pri manipulaci s prispevkem
zadnou ulohu. S pranim prijmneho proziti dnesniho dne
                                                       Vladimir Vrabec