jeste jednou omluva... :(

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Tue May 3 13:54:23 CEST 1994

>From: navratil at kekux1.kek.jp (Jiri Navratil)
>Subject: Re: jeste jednou omluva... :(
>To: net at cs.felk.cvut.cz
>Date: Tue, 3 May 1994 18:45:56 +0900 (GMT+9:00)

>Myslim, ze "verejne pohorseni" nevyvolal vas omyl s odeslanim zpravy do
>jine konference, ale spis to, ze sit pouzivate na hrani her. Doufam, ze
>Vas vas spravce nebo ten, kdo vam vstup do site umoznil, take poucil o
>tom, jak se sit pouziva a k cemu je urcena.
>
>                                      Jiri Navratil
>                                      spravce site CVUT

Osobne si myslim, ze omyl nevyvolal verejne pohorseni. Chybujeme kazdy.
Kdyz si vzpomenu, co uklepnuti jsem udelal ja sam prave v NET, tak se
moc stydim. Ale takovy je zivot a neumyslne omyly se musi tolerovat.
K poznamce meho pritele Navratila. Asi si neuvedomil, ze domena
"infima.cz" je, jak vidno z prilozeneho vypisu z databaze RIPE,

domain:     infima.cz
descr:      INFIMA, Ltd.
descr:      Prague
admin-c:    Tomas Svoboda
tech-c:     Tomas Svoboda
zone-c:     Jiri Orsag
nserver:    ns.cesnet.cz ns.eu.net sunic.sunet.se
nserver:    ns.uu.net aos.brl.mil
remark:     MX-only
change:     ors at Czechia.EU.net 940214
source:     RIPE

domenou v pusobnosti komercne provozovane site, nikoliv v pusobnosti
CESNETu. Tedy, co si kolegove z INFIMY delaji v siti, kterou plati,
je jejich vec a nemuzeme jim vnucovat svoje predstavy, jak s ni maji
pracovat. Duvod si myslet, ze si hraji v konferenci CESNEtu, nemame.
Rovnez nemame duvod si myslet, ze jejich sitovy provoz ohrozuje sitovy
provoz CESNETu. Za omyl se omluvili a tim bych navrhoval zalezitost
ukoncit. Jeste mi dovolte, abych vyuzil prilezitosti a pozdravil
Jiriho v jinem koute "globalni vesnice". S omluvou za vyruseni Vas

                                                   Vladimir Vrabec