No subject

Petr Skoda skoda at pleione.asu.cas.cz
Tue May 3 14:52:13 CEST 1994

Prosim spravce news serveru o pozornost a shovivavost :-)

Bylo by mozno na nekterem news serveru umoznit posting z naseho pocitace
sunstel.asu.cas.cz (147.231.24.100) do konferenci comp.sys.sun.*    ?
Jedna se mi o moznost obcas polozit velmi uzce zamereny dotaz tykajici
se Sunu, ktere nejsou ani ve FAQ ani nelze odpoved najit pres WAIS
na sunsite.unc.edu . (nekolik jsem zkusil poslat do ceskych konferenci
a odezvy byly bud chabe nebo spatne pochopeny) . Zkusil jsem jednou
instalovat C-news ale byl to takovy zmatek v adresarich a narocnost spravy
(cron demony cistici a posilajici) , ze mi to pripada pro tech par dotazu
znacny prepych to provozovat. Cist news si muzu dalkove a na lokalni
spooling nemam misto ani chut to spravovat. Jeste lepe - vite nekdo o
moznosti provadet posting do news pres nejaky e-mail server ?
(Tj. abych mohl poslat prispevek na adresu neco at nekde a ona by se objevila
napr. v comp.sys.sun.hardware )
To by mi stacilo. Dekuji za poskytnutou ;-) prvni pomoc !

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda at sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            aststel at csearn.bitnet     *