MMDF a posta do zahranici

Kamil Kukura Kamil.Kukura at tuke.sk
Sat May 28 15:07:41 CEST 1994

> Dobry den,
>
>      mohl by mi nekdo z Vas zkusenejsich poradit, jak pod SCO UNIXem,
> MMDF a UUCP, pres ktere bereme postu, vyresit nasledujici ulohu?
.
.
.

> *    Jen autorizovani uzivatele smeji odesilat postu i mimo domenu .cz .

Toto bude pomerne tazko zaistit, nakolko taka posta na domenu .edu moze
vyzerat aj takto:  foo.bar.edu%somehost.cz
                   @somehost.cz:foo.bar.edu!abcd!supergate.cz

Jednym slovom, vzdy treba prechadzat vsetky mozne sposoby routingu a
extrahovat z adresy cielovy host. Niekedy sa to vola "canonicalizing an
address"

-- Kamil.Kukura at tuke.sk
-- MIME, ISO-Latin-2