WWW - WINSOCK.DLL

Janicek janicek at cc.umanitoba.ca
Sun May 29 09:37:16 CEST 1994

Muze nekdo poradit kde se da sehnat WINSOCK version 1.1 compliant
WINSOCK.DLL?

Sam pouzivam "lynx" na host, ale pritel v Koline nad Rynem se me na to pta..
	Cast msg. od CPORTER%ESOC.BITNET at vm.gmd.de :
	.......................do you know where I might get
hold of a copy of a WINSOCK version 1.1 compliant WINSOCK.DLL?

In theory, our Novell supplier should be able to advise us on this but
doesn't seem to have the knowledge (I thought they all had to be
Certified Novell Engineers).

Dekuji predem 		Sasa          <janicek at cc.UManitoba.ca>

PS.: Lze odpovedet na kteroukoli z uvedenych adres pokud mate dojem, ze to
do konference nepatri (i puvodnimu pisateli lze odpovedt cesky ;-) diky.