CDROM

Ales Horak ALES at tunw.upol.cz
Tue May 31 12:45:34 CEST 1994

Dobry den,
pred casem tady bezela kratka diskuse o CDROM serverech - chtel bych
se k ni na chvili vratit - muze mi nekdo pomoct ?

V serveru (novell 3.12) je 7 internich CD mechanik, vsechno je celkem
v poradku, ale kdyz se pokusim namountovat CD disk s vetsim objemem
dat nez cca 1 GB, tak mi to rekne ze jsou porusene odkazy z FAT na
fyzickou strukturu disku, takze cannot be mounted. Dany disk je ale
pri tom v poradku, protoze v singl mechanice pripojene k PC se
normalne precist da. Napada nekoho neco ? Je mozne, ze Novell tak
velky disk proste neprecte ? (V dokumentaci k NetWare 3.12 toho o
podpore CDROMu moc neni )

              diky za kazdy podnet

                                          Ales Horak
                            Palacky University Computer Centre