Filosofie a vyvoj Internetu

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Nov 1 16:05:46 CET 1994

			Drahi netters !

PS wrote:
>  Nesnasim ,kdyz nekdo haze vsechny do jednoho pytle......
JP write:
Som nuteny sa k danej otazke staviat z pohladu sys. admin. Nemozem
rozlisovat medzi 6000 studentami. Mozem ich obmedzovat ako skupinu.
Ak by som  to mal robit kus od kusa, nic ine nerobim, iba sledujem, ci su
"este dobri", alebo uz "zli". Skutocne musim zvazit, ako obmedzim danu
skupinu. Nie preto, ze chcem mat viac prav ako oni, ale preto, ze mi
prestavaju fungovat ZAKLADNE sluzby pre nich ! AK niekto taha MB z finska a
iny nemoze kvoli tomu pre to ziskat subor,potrebny pre jeho PRACU,  ktory je
v US ( a nikde inde ) lebo "padne na timeouty", je to moja praca :-( Pre mna
to nie je AKADEMICKY problem, dam-nedam, chcem-nechcem, pre mna je to
MAM- NEMAM (funkcne sluzby), to meni optiku. Prosim asi ste prehliadli:
jedna 19.2 Kb linka pre tri univerzity v KE a dalsie v Presove, tisisce
uzivatelov. Vas pohlad moze byt iny, ja som v postaveni Leningradcana, ktori
nemoze rozmyslat, ci Vsetci dostanu aj veceru. Musim zabezpecit 250 g chleba
denne (aspon E-mail) pre vsetkych a nejake pridavky pre bojove jednotky
(zamestnanci a studenti, ktorych seminarne a diplomove prace vyuzivaju Inet :)
Prepacte take hlupe prirovnanie... - ale netnews mam teraz napr. minuleho
piatku.

Neznasam spolocnost s ROVNYMI a este ROVNEJSIMI - to sme uz mali....
>            PS
		JP
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk