Filosofie a vyvoj Internetu

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Nov 1 16:12:02 CET 1994

			Drahi netters !
MzK wrote:
> Hm, hlavne nechapu souvislosti ...
> Kamos si takovymhle 'pokecem' udelal docela slusny elaborat o Las
> Vegas. Anglictinarka z toho byla uplne u vytrzeni !!!
JP write:
holt u mna bude musiet ziskavat info by e-mail... az do UPGRADE linky :-(
Suvislosti su jednoduche: pretazena linka SUVISLE vytazena nad 80%
Podla istej studie ak dosiahne vytazenie viac ako 30 % je nutny upgrade :-)

>                                 Mike
>                                 ---
>         .     .                Michal Zub KRSEK

BTW: Anglictinarka o tych moznostia v ramci vyuky ako ucitelka nevie ?
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk