Kdo ma IP ?

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Wed Nov 2 13:37:39 CET 1994

		Drahi Netters !
ak si precitate clanok s Gatesom v Playboy-i tak je to vraj najskrpmnejsi a
najlepsi clovek na svete a je jednym z hybatelov pokroku na tejto planete (
vravela jedna operatorka v praci - ja na Playboy nemam cas a peniaze :-)
Teraz neviem, ci to bolo v humornej prilohe ...
> ...... ja jsem panu Tuckovi do redakce MF napsal, ze my* jsme na Gatese cekat
> nemuseli. Zatim mi neodpovedel.
Vsetci mamuti zistili, ze ludia chcu IP, tak im ho davaju, ale iba oni.
Pekny pripad je OS/2 WARP (verzia 3.0 : S velkou reklamou - pristup do
Internetu ZAINTEGROVANY v ramci OS !
ano, ale dial IP a provider samozrejme BIG BLUE :-) , ak chcete
pripojit pracovnu stanicu na NET priamo, musite si tak ako doteraz kupit IBM
TCP/IP for OS/2 2.1.xxxxxx ( nekonecne mnozstvo CSD (corrective Service
Diskette), asi tak ako patch level na UNIX-och.
Tym chcu ziskat zakaznikov pre IP. Ono ked sa nepredavaju mainframe, z
niecoho sa zit musi. Pricom ak by IBM radsej v OS/2 prerobila Presentation
Manager, tak by asi ten system nemal chybu :-(
> Ales Cepek
> * tim myslim lidi z VS a Akademie
Firma male mekke tiez ;-) prastila TCP/IP podporu do okien, az ked niektori
sys.integratori a sietovi admin zacinali prilis dumat nad OS/2
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk