Kdo ma IP ?

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Wed Nov 2 13:53:57 CET 1994

> Z gophera eunetu jsem si vypsal RIPE databazi domeny CZ a MX-only nejsou
> jenom asi dve organizace. Predpokladam, ze kdo ma IP neni MX-only.

Z toho by se dalo usuzovat, ze IP maji jenom asi ty dve organizace a ze
ostatni maji pouze napr. uucp. Ze by byl takovy maly zajem komercnich
organizaci o IP k Internetu? Nebo je to tim, ze ceny COnetu jsou prece
jenom prilis vysoke (i kdyz COnet asi bude tvrdit, ze za to muze
SPT Telecom)? A nebo jsem vedle jak ta jedle a nevim, ze komercni svet
v Evrope jde jedine cestou "verejnych datovych siti typu Eurotel" a
sluzeb typu ETMail?
--
Tom Mueller